Termeni și condiții
ASOCIAȚIA MOZAIC FAMILY SPORTS, sediu: Jud. Cluj, Florești, str. Răzoare, nr. 162, et. parter, ap. 3, avand cod unic de inregistrare: 50168575 are ca obiect principal crearea de evenimente sportive cu caracter unic destinat elevilor, studentilor, dar si adultilor.
Cu titlu preliminar, menționăm că în măsura în care bunurile sau serviciile vor fi vândute către persoane fizice sau juridice, care nu cumpără produsele prezentate pe site în scop comercial, ci pentru uz personal, acestea au calitatea de „consumatori”, iar societatea care vinde produsele online care calitatea de „profesionist”.
PARTICIPARE LA EVENIMENTE
Participarea la evenimente se face pe baza de inscriere si implicit de achitare a taxei de inscriere, specifica fiecarui eveniment in parte, cu mentiunea ca primul participant care se inscrie are si rolul de „ORGANIZATOR” prin urmare nu va achita taxa de participare, fiind delegat cu alte sarcini. Ulterior cei care se inscriu dupa organizator, au rolul de „PARTICIPANT” si trebuie sa achite taxa pentru a putea fi inscrisi in eveniment.
SISTEME DE PLATĂ – ACHITAREA TAXEI DE INSCRIERE
Achitarea taxei de inscriere se face doar de PARTICIPANTI in momentul cand acestia doresc, prin plata online cu cardul, prin intermediul procesatorului de plăți online NETOPIA, cu conditia sa se afle in termenul calendaristic al evenimentului. NU SE ACCEPTA PLATA CASH SUB NICI O FORMA!
Mentionam ca la solicitarea participantilor se poate oferi factura pe persoana fizica sau juridica cu conditia sa ne fie transmise datele pe e-mailul site-ului.
LIVRARE (CONFIRMAREA LOCULUI)
Dupa achitarea taxei de participare, participantii primesc un email de confirmare. Locul la eveniment este automat atribuit persoanei care a facut plata. Toate informatiile necesare bunei desfasurari a evenimentului sunt trimise pe adresa de email cu care s-a inregistrat pe website. EMAILUL PRIMIT DIN PLATFORMA NOASTRA, REPREZINTA REZERVAREA LOCULUI LA EVENIMENT.
CONDIȚII DE ANULARE SAU REPROGRAMARE
Participarea la eveniment se poate anula doar daca organizatorul constata ca nu s-a indeplinit numarul de participanti precizati in eveniment, evenimentul reprogamandu-se automat de catre ASOCIAȚIA MOZAIC FAMILY SPORTS. In cazul in care nu se poate reprograma evenimentul, banii achitati de catre participanti vor fi restituiti prin virament bancar online de catre ASOCIAȚIA MOZAIC FAMILY SPORTS in maxim 48 de ore de la anularea evenimentului.
OBLIGAȚIILE PARTICIPANȚILOR
ORGANIZATORUL are urmatoarele atributii dupa terminarea perioadei de inscriere:
– Sa contacteze fiecare participant si sa se asigure ca a inteles specificul evenimentului, locatia, categoria de varsta, data si ora de incepere.
– Sa stabileasca tintarul evenimentului si ulterior sa anunte participantii, comunicandu-le toate detaliile legate de materiale, echipamente si arbitraj.
– Sa asigure buna organizare a evenimentului, sa cunoasca si sa aplice regulamentul atasat in eveniment.
– Sa intocmeasca un tabel cu participantii pe care ii gestioneaza.
– Sa stabileasca clasamentul final si sa il comunice ASOCIAȚIEI MOZAIC FAMILY SPORTS, alături de cateva poze facute in timpul evenimentului.
– Sa se asigure dupa terminarea evenimentului ca baza sportiva se afla in conditiile in care se afla la inceperea evenimentului.
PARTICIPANTUL are urmatoarele atributii dupa terminarea perioadei de inscriere:
– Sa se asigure ca a comunicat corect toate cerintele organizatorului.
– Sa intocmeasca un tabel cu participantii pe care ii gestioneaza.
– Sa respecte si sa ajute organizatorul pentru ca evenimentul sa se desfasoare in conditii optime.
– Sa indeplineasca sarcinile transmise de catre organizator.
RĂSPUNDERE LIMITATĂ
Organizatorul si participantii la eveniment au raspundere de buna organizare a evenimentului si sa asigure toate conditiile optime pentru acest lucru, dar au si raspunderea morala ca toti elevii sa beneficieze de impartialitate din partea profesorilor, de sprijin, de corectitudine astfel incat dupa terminarea evenimentului toti elevii sa fie multumiti si fericiti ca au luat parte la respectivul eveniment sportiv.
De asemenea organizatorul si participantii, in speta profesorii, isi asuma responsabilitatea suparvegherii, organizarii elevilor si asumarea oricarui eveniment intampinat DOAR pe durata evenimentului, inaintea inceperii si dupa terminarea evenimentului, elevii si implicit tutorii sunt 100% responsabili de toate evenimentele petrecute.
MODIFICĂRI
Prezentul Regulament poate fi modificat sau revizuit fara o notificare prealabila sau justificare din partea ASOCIAȚIEI MOZAIC FAMILY SPORTS. Noul ansamblu de reglementari va fi publicat in locul acestuia si va fi pus in aplicare din momentul publicarii pe websiteul: https://family.mozaic-sports.ro
Pentru orice informatii suplimentare cu privire la aceste regulament, va rugam sa ne contactati pe mailul hello@mozaic-sports.ro In incinta fiecarei bazei sportive trebuie respectat regulamentul acesteia, astfel incat evenimentele sportive pe care le desfasuram in interiorul acestora sa nu afecteze buna functionare a respectivei baze inchiriate.